26 Eylül 2012 Çarşamba

parfümümüz sahte mi değil mi? bakalım..


Sahte parfüm kullanmayın. Daha ucuz diye aldığınız sahte parfümler, sağlığınızı ciddi oranda etkiler. Olumsuz etkiler..
Parfüm, 9-11 arasında alınmaz. Kokumuz yeni güne hazırlandığı için erken saatlerde parfüm almamalıyız. Aç karnına parfüm almalıyız.
İnsan sağlığını olumsuz yönde etkileyen sahte parfümlerden korunabilmek için,
bazı detaylara özen göstermeniz gerekiyor.
1. Adım
Ambalajına dikkat edin
Ambalajına dikkat edin. Sahte parfüm kutularının rengi mat olur. Üzerindeki yazılar yanlış ya da eksiktir. Ayrıca kabartma ve amblemler de özensizce yapılmıştır.
2. Adım
Hologram etiket arayın
Kutusunda hologram etiket var mı yok mu kontrol edin. Hologramsız ürünlerden uzak durun.
3. Adım
Şişesine bakın
Şişesine bakın. Sahte parfüm şişeleri hem orijinalinin aynısı olmaz hem de ortasındaki boru şeffaf değildir.
4. Adım
Rengini inceleyin
Parfümün rengini inceleyin. Orijinali ile sahtesi arasında renk farkı vardır.
5. Adım
Peçete testi yapın
Beyaz bir peçetenin üstüne sıkın. Leke bırakıp bırakmadığına bakın. Leke bırakıyorsa sahtedir.
6. Adım
Kokusuna dikkat edin
Parfümü kendinize sıkın ve bir süre bekleyin. Sıkar sıkmaz içerdiği aromanın kokusunu alıyorsanız, bu parfüm sahtedir. Ayrıca sahte parfüm sıkıldıktan kısa bir süre sonra uçar ya da ekşi bir şekilde kokmaya başlar.
7. Adım
Satıldığı yere dikkat edin
Parfümü satın aldığınız yere dikkat edin. Mahalle arasındaki küçük bir dükkanda ya da işportada, gerçek fiyatının çok altında bir fiyata satılan parfümün orijinal olması zaten imkansızdır.
Sahte olduğunu bile bile, sırf ucuz diye alacağınız bir parfüm; sağlığınızı beklenmedik şekilde tehdit edebilir. Siz siz olun, maddi hiçbir şeyi sağlığınızın önünde tutmayın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder